Forum Nintendo64 Zone Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Podkręcanie procesora ??

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nintendo64 Zone Strona Główna -> Nintendo 64 - Sprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Pon 7:59, 18 Lip 2005    Temat postu: Podkręcanie procesora ??

Kiedyś na allegro ktoś sprzedawał podrasowane N64. W opisie aukcji było napisane że konsola ma podkręcony procesor ze 93.75 do 125 MHz. Czy to możliwe? Każdy procesor da się podkręcić? Sprzedawca zachwalał swój produkt mówiąc że gry chodzą teraz szybciej, z tym że NIE płynniej ale szybciej - tak jakby np. w jakiejś grze włączyć opcję "turbo mode" albo "fast animation". Ja się nie znam na podkręcaniu sprzętu ale czy dałoby się, oczywiście bez szkody dla konsoli, podkręcić ten procek tak by gry chodziły płynniej a nie szybciej? Co o tym myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
admin
Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:24, 18 Lip 2005    Temat postu:

Jedyna opcja to podkręcenie procka tak jak mówiłeś, owszem jest to oczywiście wykonalne pytanie tylko po co? N64 nie posiada sceny, możliwości odtwarzania filmów VCD bądź DivX gdzie cos takiego byłoby przydatne, poza tym z tego co słyszałem taki Golden Eye przy podkręconym procku pomyka już za szybko.... Confused Jedyne w miarę logiczne zastosowanie to gry wykorzystujące Expansion paka które w podwyższonej rozdzielczości ciut zwalniają. Postaram sie napisać artykuł na temat podkręcania procka w N 64 jakby ktoś miał ochotę na takie zabawy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Pon 14:02, 18 Lip 2005    Temat postu:

admin napisał:
Jedyne w miarę logiczne zastosowanie to gry wykorzystujące Expansion paka które w podwyższonej rozdzielczości ciut zwalniają.


Tak, np. Turok 2...

admin napisał:
Postaram sie napisać artykuł na temat podkręcania procka w N 64 jakby ktoś miał ochotę na takie zabawy Wink


Miałbym ochotę Very Happy ale boję się żeby nie spieprzyć swoich konsol Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
admin
Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:16, 18 Lip 2005    Temat postu:

Damjen, ostatnio niejaki Lanser45 sprzedawał na allegro gołą konsolę za........ 9,99 zł Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 15:26, 18 Lip 2005    Temat postu:

Tak, widziałem Very Happy Zastanawiałem się czy jej nie kupić, ot tak na wszelki wypadek Razz Wink Ale nie miałbym już gdzie postawić trzeciego N64, chyba że na szafie Razz
Powrót do góry
siudym
Początkujący



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:28, 04 Sie 2005    Temat postu:

No ciekawe, sam chcialem podkrecic ale jakkos tak olałem sprawe i sprzedalem N64 Laughing

A co do zwalniających gier na EXP PAK to najbardziej płynny był chyba Battle of Naboo i Shadowman (prawie zero roznicy w porownianiu do normalnej rozdziałki Cool

Rogue Squadron tez był ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CarnageLink
Nintendo Fan



Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Sob 20:07, 26 Lis 2005    Temat postu:

To opcja dla totalnie zakręconych kolesi, którzy maja po pare egzemplazy konsol, jedna do wszystkiego , jedna podkręcona, jedna w wersji NTSC, jedna z pikachu. ale po co kupywactyle konsol skoro mozna za tą kase miec duzo gier.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axiomat
Mocny Zawodnik



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw 16:35, 02 Lut 2006    Temat postu:

Czekam z niecierpliwoscia na opis podkrecenia konsoli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mca64
Początkujący



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kolobrzeg

PostWysłany: Pon 20:51, 02 Paź 2006    Temat postu:

link do opisu jak podkrecic konsole:
[link widoczny dla zalogowanych]
albo
[link widoczny dla zalogowanych]
podkrecnie konsoli nic nie daje w grach typu mario 64 itd gdzie nie widac spowolnien
ale powinno byc lepiej w ktorych konsola nie daje rady np turok 2 albo PD na multiplayerze z botami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axiomat
Mocny Zawodnik



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 8:46, 03 Paź 2006    Temat postu:

mca64 napisał:

ale powinno byc lepiej w ktorych konsola nie daje rady np turok 2 albo PD na multiplayerze z botami

Czyli jest to rozwiazanie ktore rozwiazaloby probelmy zISS200 i Duke Nukem Zero Hour Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
admin
Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:24, 03 Paź 2006    Temat postu:

Tak lekko offtopując - rozmawiałem swego czasu z kolesiem, któremu udało się podkręcić procek w..... 4 Nintendo 64 - 3 poprzednie spalił Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumuneczek
Nintendo Fan



Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ducktown

PostWysłany: Wto 12:34, 03 Paź 2006    Temat postu:

sesese , nieźle Smile
overclocking w sumie jest domeną PC , a konsole cenie sobie za to miedzy innymi ze nie trzeba kombinowac z konfiguracją , kartami graficznymi ,pamiecia itd. wiec jak narazie nie bede tego probował , chyba zebym kiedys okazyjnie wychaczył konsolkę za powiedzmy 10zł , to moznaby na niej poexperymentować (jak narazie z gier ktore mam jedynie quake64 nieco szarpie momentami i to glownie w multi - dziwne bo quake 2 radzi sobie z tym lepiej mimo ze jest bardziej skomplikowany (prawdziwy light sourcing, multi na 4 itd))

tak offtopując- gdyby bebechy n64 upchac jakos do rozmiarów handhelda , to niezle by sobe radzil jako konkurent psp Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Wto 15:01, 03 Paź 2006    Temat postu:

Ależ N64portable istnieje Very Happy

Looknij: [link widoczny dla zalogowanych]

A co do tej konkurencji z PSP to...na starcie N64P odpadłoby pod względem grafiki Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamGilmore
Mocny Zawodnik



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków / St.Wola

PostWysłany: Wto 19:12, 13 Lut 2007    Temat postu:

Wracam do starego tematu bo znalazłem to =>

[link widoczny dla zalogowanych]


Bardzo ciekawe...zwłaszcza że na stronce [link widoczny dla zalogowanych] piszą że takie podkręcenie procka NIE sprawi że gry będą zasuwać jak szalone tylko że framerate podniesie się, ale nie powyżej max dostępnej dla danego systemu (50 dla PAL i 60 dla NTSC). Kurcze...gierki bez żadnych spowolnień...eh, marzenia.
Myślę o tym czy by nie kupić jakiegoś gołego N64 i nie spróbować jak to wyjdzie...tylko że sprawa chłodzenia nie wiem jak by się przedstawiała Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nintendo64 Zone Strona Główna -> Nintendo 64 - Sprzęt Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin